vardagstrams

sitter nyduschad och boooooorde sätta igång med sminkandet och påklädningen.. meneh, nääääh! det här med att morgonsega är ju faktiskt ganska mysigt. hehe.
det har ju sin lilla charm, det måste ni erkänna?! att sega på morgonen är så himla ostressande det kan blir. jag älskar det verkligen. jag tänker morgonsega i hela mitt liv.

alldeles snart ska jag iallafall sätta igång, jag lovar!
sen blir det av att glida iväg till skolan under my umberella 2nd edition.
(fast jag tror helt ärligt att det har slutat regna nu..?)
ja, jag ska iallafall till skolan och get some things done, sen blir jag hämtad utav mams och peter och åker hem.
då är det meningen att jag ska städa och sedan åka in till stan för biomys som är kvällens planer.

till skillnad från lugnet som är kvällens planer, så var gårdagkvällens planer terminens första danslektion.
Jag och Tilda tog oss i kragen och bestämde oss för att göra något vettigt utav vårat "efter skolan"-liv.
jag menar, man kan ju inte shoppa VARJE dag..? jo, det kan man. men det vore inte hälsosamt. hehe, jo det vore det också. men faaaan! ni catchar min point.
för att citera Tilda så gick allting iallafall "supersmooth". det var jättekul och jag blev alldeles glad i själen utav att se Tilda dansa igen, efter alla dessa år. She still got it.
Nästa tisdag är vi igång igen. Jag längtar lite, faktiskt.

Men innan dess står dalarna på schemat!
på torsdag kommer ÄNTLIGEN min älskling, johanna, hem ifrån Grekland och jag kommer att åka till arlanda för att ta emot henne med öppna arma och krama om henne till tusen och ALDRIG MER släppa iväg henne såhär länge igen.
och med det gjort så sätter jag mig i bilen med henne och extramami (johannas mamma) och åker till Mora!
På fredagen äre bigbigbarty och på lördagen likaså!
På lördagen fyller nämligen Emil 18 år! lillEmil blir storEmil och det ska firas.

och med det sagt och snart gjort så tänker jag börja fixa mig iordning nu! hehe annars kommer jag lyckas komma försent till skolan, och det vore ju förjävla tråkigt, don't you think?!



Kommentarer
Postat av: Maria

vad kul om man kunde shoppa vajre dag efter skolan. nu är det bara plugg och plugg...

2009-09-02 @ 18:05:02
URL: http://memorybyme.blogg.se/
Postat av: hedvig

Hejhej, jag svarar här på din fråga på min blogg, lillhed.blogg.se, du var jätteintresserad av den vita väskan, och ja den finns kvar! :D

Men var bor du någon stans?

Maila gärna till mig, [email protected] så ser jag ditt svar direkt.

/hedvig :)

2009-09-02 @ 19:18:29
URL: http://lillhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0