1234

okej, jag fattar att om man spotify:ar gratis så blir det lite reklam now and then.. Men come on, ni behöver inte pumpa med 6 reklamer på en och samma gång? hmh.

Imorse försov jag mig. weeeeeeeeeeeeeeey. nä, skoja. skitjobbigt var det.
Jag fick hoppa upp ur sängen mitt absolut snabbaste och dra på mig ett par jeans och ett linne, sätta upp håret i en slarvig knut på huvudet och springa iväg hemifrån halvt nyvaken. buuöh.
Jag catchade en kaffe på vägen iallafall, vilket gjorde mig snäppet piggare.
Jag kom 1 timme sent och stannade därför kvar 1 timme längre idag. wö! så jag jobbade iallafall bort min försovnings-ångest! Haha! win.
Arbetsdagen gick alla tiders! blev lite stressigt och läskigt mot slutet bara, då en utav hundarna fick ett epilepsianfall.
sjukt läskigt.. stackarn.

efter jobbet åkte jag hem och bestämde mig för att vara mitt mest ambitiösa.
wöh, jag har diskat iordning allt, jag har bytt sängkläder, jag har tvättat kläder, jag har dammsugit och städat hela lägenheten.

Nu väntar jag på att Idol ska börja och innan dess ska jag nog duscha. och slänga in en till tvätt.
pyss!

AAAAAH FÖRRESTEN SÅ ÄR DET FREDAG IMORGON!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0