sleeping sickness

hur får man ner 4 liter flytande medicin, när det smakar helt förfärligt? det. går. inte.
i 2 timmar låg jag över toaletten skakandes och kräktes upp var och varannan klunk.
det smakade som att svälja tjockt blod, ungefär. fast lite mer salt. och medicinigt.
usch, fy och blä! jättehemskt var det.
Jag lyckades ta mig igenom 1 liter. 1 utav 4.
Sen gav jag upp. Jag hade kramper i magen utav att kräkas så mycket, jag var helt enkelt för utmattad för att fortsätta tvinga i mig något som var näst intill omöjligt att få i sig.

Jag hatar att vara sjuk. Jag hatar när något i min kropp inte funkar som det ska.
Jag får flash backs utav tiden då jag insjuknade rejält för 2 år sedan p.g.a. mitt hjärta.
hur slutade det? det slutade med att jag dog. 3 gånger.
Jag vill knappt börja tänka på hur detta kommer att sluta. Det kanske går smidigt och smärtfritt? det önskar jag verkligen. mest utav allt.
långa sjukhusvistelser är ingenting jag har på schemat under den kommande hösten, och det är inget jag heller tänker göra plats för.

Jag tog en liten promenad med Johanna tidigare idag.
Det var otroligt skönt att få prata av sig lite.
Johanna är så himla bra. Hon är bäst, faktiskt. Jag älskar henne så sjukt mycket.
Det är sanslöst att jag faktiskt klarar av att inte träffa henne på flera veckor ibland.
Hon berättade att hon hade trixat och fixat med sitt hår idag.
Hoppas att slutresultatet blev bra!

påtal om sjukdom och nära vänner, så ringde Tilda idag.
Hon lät helt förstörd, stackarn.
Hon har gått och blivit JÄTTEsjuk. 40graders feber och massa hemskheter åt det hållet.
Jag hoppas verkligen att hon kryar på sig så fort som möjligt.
inte minst till helgen. h3h333.

Imorgon står sjukhusbesök på schemat.
prover, tester, obehagliga undersökningar och eventuella mindre ingrepp är vad som bjuds.
jag blir verkligen matt utav bara tanken..



Kommentarer
Postat av: j.

ily gorgeous

2009-09-09 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0