weekend warriors

helgens bravader har minst sagt tagit en del på min hälsa! haha.
Jag har gått och fått ont i halsen och anar en liten förkylning på gång. blö! jag, som egentligen inte alls har tid (eller lust för den delen) att bli sjuk just nu, hoppas hoppas hoppas på att det bara är sensommar kylan om kvällarna som gjort att halsen tagit lite stryk.
lite te, lite varma och gosiga söndagskläder, lite mys i sängen till diverse serier och bokläsning borde vara enough botemedel tycker jag.

pratade med mamsi i telefon för en liten stund sedan och lyckades övertala henne att komma och gosa med mig lite om en liten stund. Och Max har hon med sig också! woho.
Jag saknar min mamma och min vovve.

Imorgon är det måndag igen! here we go again, typ.
upp tidigt, catcha en latte från sandys på vägen och sätta sig på tåget till Tumba.
även fast jag känner mig lite småtrött nu, så är jag ändå rätt pepp på imorgon och kommande vecka.
Haha, det är helt sjukt att jag på senare tid börjat uppskatta att hålla mig sysselsatt om dagarna.
Även fast jag alltid tyckt att det är värt, så har jag (som många utav mina vänner vet) aldrig varit svinpepp på att komma hemifrån tidigt.
Men, ja, jag ser faktiskt fram emot kommande vecka.

Haha igår satt jag och var jättepepp på idag, söndag, pga att jag läst att MTV video music awards skulle vara.
Jag och Tilda satt och peppade det som fan. Men.. ja, sen så på vägen hem så slog det mig, duh smarthead! du har ju inte ens MTV hemma........
jah. smart tjej, där.
Tråkigt.
Men jag har istället roat mig med andra serier. hehe, så jag vann lite ändå. bara lite.

påtal om igår så var igår oerhört trevligt!
Det blev ändringar från ursprungliga planer.
Nykvarn var alldeles för långt bort för oss trötta själar som fortfarande var bakis från lördagen på kvällen när det var dags att börja röra sig ditåt.
Så vi samlade ett trevligt och mysigt sällskap och gick till Lilla hotell baren för ett par drinkar och lite chill.
Det bjöds på glassiga fruktdrinkar i coctailglas. I stay classy.
Jättegoda var dom iallafall.

Nu ska jag fortsätta läsa bok och vänta på mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0