ain't no rest for the wicked

hela söndagen har gått åt, åt att sitta och spela tvspel med seb, johannis och superdupersöta isak.
jag förlorade mest hela tiden, förutom en gång.....då vi märkte efteråt att jag glömt att klicka igång min gubbe och det var datorn som spelade mot isak. wö..

"vadå?! det är ju synd om gamle gode wii.." - Isak

sen gick hela kvällen åt, åt att sitta på masexpressen som transporterade mig hem till Stockholm.


helgen i sig har varit händelserik och helt ok!
puss på johannabeb, seb, bjorni och rille. sjukt bra människor.
under helgens gång stötte jag på både sprillans nya ansikten, men även välbekanta, så som t.ex. lii-hanna. Sjukt söt tjej, det där.

vistelsen i Mora med bebis var helt underbar, avslappnande och tjejig.
jag trivdes obeskrivligt mycket och jag saknar johanna redan.
johanna, som var nyhemkommen ifrån Grekland, hade med sig en present till mig.
2 helt sjukt söta t-shirtar!!! jag gillade dom som fan, och vem vet? har ni tur så får ni en liten cambild eller liknande på dom imorgon eller när jag har tid över inom en snar framtid.

JAG HAR ÄVEN SHOPPAT LITE MER HEHEEEEE
ett par UGG's och en ny kofta fick jag med mig hem ifrån shoppingdagen på gågatan!
och imorgon, vet ni vad som händer imorgon kära vänner?! hehe mer shopping!!!!!!!!!!!!!
nä, fan seriöst alltså. nu får jag ta och skärpa mig.
kan man bli shoppingberoende, tror ni? alltså verkligen beroende, sådär, MÅSTE SHOPPA ANNARS DÖR JAG. typ.. eller? prylbög, ni vet.
påtal om bög.
Emil strulade med 2 brudar, lollo och en kille igår.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0