smiley faces


Hahaha idag ritade Cilla en gubbe på mitt ben efter mina slitningar på jeansen.
Det såg rätt kul ut, må jag säga.
Ville samtidigt passa på att visa blåmärket jag har på magen.
Haha.. jag gick in i en stång som stod rätt ut idag på Maxi. åh :( det gjorde JÄTTEONT.
och jag fick typ killer blåmärket DIRR. sjykt.

Idag har jag varit jätteduktig och varit i skolan hela dagen.
Jonas och hans vän var the heroes of the day.
Jag var jätteröksugen. Jag hade inga cigg. Jag frågade Jonas, han hade inte heller några.
DÅ GÅR HAN OCH HANS VÄN TILL TUMBA CENTRUM OCH KÖPER ETT NYTT CIGGPAKET för att jag och Tilda skulle få en varsin.
Sötaste. Dudesen. I. Världen.

Annars har jag mest glidit runt i skolan och chillat livet.

Efter skolan stack jag till Söder där jag blev upphämtad utav Susanne.
Vi, Lina och Anja stack och storhandlade.
Sen bjöd Susanne på middag på någon fancy restaurang. Jag blev cpmätt och ville typ dö efter halva måltiden p.g.a magont.
Men gott var det.

Nu är klockan snart 9 och jag tänkte börja gosa in mig i sängen snart.
Vara sådär ambitiös och gå och lägga sig tidigt och bla bla ni vet (y)
Fast först ska jag städa undan mina 70elvatusen kläder som ligger överallt. Hehe.
Och dricka det godaste teét i världen. Vanilla ruhbarb (L).
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0