sleeping sickness

ååååååhhhh jag vill typ sova i resten utav mitt liv.
Jag har feber, jag fryser JÄTTEmycket. Jag är helt iskall :(

Igår fyllde Tilda år! Det firade vi med att börja med fika och presentöppning hemma hos henne (LOL HON FICK EN LAPTOP UTAV JACCIE! <3), sen så gick vi ut och åt middag, sen blev det av att mysa på ett mysställe för att ta en födelsedagsdrink.
Den födelsedagsdrinken blev flera födelsedagsdrinkar och slutade med nattbuss klockan 3 inatt.
YE, imorse var det minsann jag som var ansvarsfulla tjejen och tog mig upp klockan 7 för att befinna mig på möte klockan halv 9.
Sen blev det sjukhusbesök. Sen blev det skolan. Sen blev det hundpassning. Sen blev det EN HELT SJUK NICE ÖVERRASKNING OUHHH ÄLSKAR MITT LIV
Sen blev det slötitta på tv, slössmsa och slöslöa hela kvällen.
Och nu blev det helt sjukt trött.

"Ska vi fixa en fetingvilla och skaffa städare ?
Dricka öl, lyssna på musik och kolla på mysiga filmer i resten utav våra liv?"


Jag gillar hur han tänker. Haha. (y) Gilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0