singing that melody

Jobbet gick 5 av 5 idag, minsann!
Jag vart kvar till typ 3.
Det var sjukt fint väder när vi gick promenaderna imorse, sen SÅ FORT vi kommit innanför dörren till dagiset igen så börjar det SPÖ. REGNA.
Och åska. Och blixtra. Och dundra! wooööuh!
Mysigt var det iallafall, och jag hade 4 gosehundar PÅ mig hela eftermiddagen som vägrade röra sig ifrån mitt knä.
En utav dom var våran nyinkomna Boston terrier valp, Boston (hehe..). SJUKT söt är han. ÅH.

Anyhow.. Kom hem runt 4, snackade i telefon med johannis, åt maaaat och sitter nu och väntar på att motivationen till städning ska komma krypandes. (Det lär ju hända..)

På vägen hem började jag fundera, och kom på hur sugen jag är på att börja sjunga igen. Och inte nog med det, jag är jättesugen på att lära mig spela piano.
Det vore ballt att kunna kompa sig själv. Jag vill göra något kreativt av mina slötimmar om kvällarna.
Såatteh, jag funderar på att skaffa mig ett schysst elpiano. Vore ju en bra start.
Mamma..? Pappa..? Anyone.....?
Nä, men vet ni någon som har ett sånt till salu så kan ni väl hojta? :) Vore snällt.

NU ska jag minsann sätta igång städandet.
Nej, motivationen finns inte ännu. Men ambitionen får väl lov att finnas då.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0