redheadddddd



idag har jag varit mitt absolut tjejigaste. sjuk bäst!
Jag har varit i skolan hela dagen, jag har köpt hårfärger, choklad och ansiktsmasker oooooch jag har åkt hem och njutit utav allt.
Jag har tittat på Idol och ätit choklad och druckit te.
Sen har jag även färgat håret. schiiiiitnöjd blev jag.
Det är lite mörkare rött nu. 5 av 5.
Synd att jag är mitt mest osminkade, nytvättad i håret och tröttast i världen på dom snabbtagna cambilderna. bah! Sen att jag har min absolut största t-shirt jag äger och har, gör ju inte bilden till dom mest galmorösa precis. heheeeee. Den är jävligt mysig, dock.

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp och jobba minsann!
Puss!
jag är SVINpepp på helgen. wöhö!
och på den 29e. och den 2a. och den 16e!!!! och hela hösten. haha! jävligt pepp tjej här, ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0