nothing can keep me from my holiday, my holiday.

Frukost: En kopp kaffe, En banan och laktosfri youghurt.
Lunch: Sushi
Middag: Tonfisksallad med Qinoua

Sjukt vad nyttig man blir utav att vara gluten och laktos allergiker..

Kom hem ifrån jobbet för ett litet tag sen. Det gick skitbra osv osv bla bla.
När jag var påväg till jobbet ringer susanne och berättar att hon bokat massage till oss nästa vecka.
ÅÅÅÅH. Fatta var skönt? Ligga och koppla av och bli masserad i en timme. Mmmh längtar redan..
Det hon också berättade var att hon och Marianne haft möte och bestämt sig för att, eftersom att jag varit så himla duktig (hehe) i skolan och på jobbet så, får jag ringa och boka en frisörtid när jag känner för det och göra vad jag vill där. Och dom betalar allt. YAAAAY. Ibland är det bra jävla nice att vara mig.
Jag har funderat lite under dagen, och bestämt mig för att sätta in permanenta exstensions. Det blir så himla mycket lättare för mig.
Jag orkar verkligen inte sätta i och ta ut det varje dag, och behöva tvätta det separat stup i kvarten så att det blir samma färg på löshåret som mitt riktiga hår (eftersom att jag har rött hår, som åker ur lite varje gång jag duschar.)
Sen så har jag en annan fundering, ska jag behålla mitt röda hår? eller färga bort det? Och isåfall, vilken färg?
Hmm.. det är svårt, det där.
Men om jag bestämmer mig för att behålla det röda, ska jag iallafal göra det vinrött. UTAN den lila nyansen.
Sen blir det väl av att klippa det i nån ball frisyr.

Ja.. mycket att fundera på.

Idag är det iallafall fredag!!!!!!!!!! Jag är sjukt taggad på utgången ikväll.
Och jag måste säga att, GUD vad skönt det är med helg nu.

Nu måste jag återgå till det gamla vanliga såhär dags på fredagar: KLÄDVAL.
Vad fan ska jag ha på mig? åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0