it will only get better

vaknade precis av 290383294 sms och samtal.
schiiiiitless på att folk väckte mig såhär jävla tidigt var jag tills jag insåg atteh, klockan är faktiskt 3. Hehe.

igår var sjukt bra, måste jag säga. Jättebra.
vi var ute på ett ställe som kallas "CP" (central puben).
det spelades enter shikari, bring me the horizon, raised fist, adept (hahaha) och allt gött åt det hållet. Jag var nöjd!
det bjöds på jägershots från baren aswell. kalasigt.
det bjöds även på fest ikväll, lördag, hemma hos bartender-Stoffe.
Sommarens sista grillfest på bakgården utav hans jättelyxiga villa i Nykvarn, tydligen.
pepp!

Nu ska jag duscha och mätta magen på kaffe och cigg. Get some things done, sen äre barty.

pusse!


Kommentarer
Postat av: Linda

du, johanna och emil var några av dom som var med i min dröm inatt hahaha

2009-09-12 @ 19:00:06
URL: http://earthquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0