i love my life

Imorse vaknade jag runt halv 9. Kunde inte somna om, så jag bestämde mig för att gå upp och göra iordning lite frukost.
Jag menar, bara för att man är ledig så behöver man inte sova bort hela dagen. hehe.
Jag satt och halv-åt en macka, drack kaffe och juice och vaknade till ett avsnitt av The hills. Underbart.
Medans The hills rullade på så satt jag samtidigt och funderade på vad jag skulle göra för vettigt utav den här dagen.
Med inspiration utav The hills och alla jättesnygga kläder så kom jag på den brillianta idén att åka till Farsta Centrum för att titta om dom har nått kul att shoppa.
Jah.. Det slutade med att jag brände 600:-. Hihi.
Jag köpte ett par skor, en sjukt mysig kofta, en pälsväst!
Sen köpte jag lite smycken, lite nagelack och lite sånt.

Jag är sjukt nöjd och NU ska jag titta mer på The hills och äta den sjukt goda maten jag precis gjorde.
Thaigryta med broccoli, champinjoner och kyckling. Och ris. OCH KIKKOMAN <3

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0