födelsedagsvecka på Tildas födelsedag!



Såhär glada var vi när vi var i skolan idag, minsann!
Jag hade helslut på batterier och var tvungen att ställa mig mitt i korridoren och ladda. (y)
17tusen sms hade jag hunnit få under timmen jag åt lunch och lät mobilen vila lite i sitt döda tillstånd. Puh.

Efter att dom här korten togs så bestämde jag och Tilda oss för att ÅÅÅH vad roligt det vore att shoppa.
Sagt och gjort stack vi till centrum för att bränna lite pengar.
JAG HITTADE VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR. VÄRLDENS. SNYGGASTE.


Jag fullkomligt älskar dom.

Efter skoköpet traskade vi vidare till mysfiket för att fira Tildas sista dag som 18åring med Chailatte och Te.
Det var mysigt och väldigt behövligt, med tanke på hur trötta vi var.
Vi satt och planerade kommande helg och resterande vecka.
Det är nämligen så att imorgon så går startskottet för Tildas födelsedagsfirande.
Imorgon blir det födelsedagsmiddag med Tilda och Jaccie på någon mysig restaurang som vi bokat bord på :)
VAD SKA JAG HA PÅ MIG?! hehe.. Jag vet att ni älskar när jag frågar det <3
Iallafall, så är det fredagen som krävde mest planering. Då blir det födelsedagsutgång och det ska bokas vip-bord, det ska väljas kläder, det ska planeras med alla som ska med, det ska beställas champagne osv osv osv.
Men det blir nog helt sjukt bra tillslut.
På lördag är det släktfödelsedagsmiddag. Hemma hos Tildas moster i Bremora, i världens lyxigaste villa samlas hela släkten Douhan, jag och Jacob för att fira henne en gång för alla med presenter, tårta och mysig middag!

Ni ser, det är mycket på gång nu.
Imorgon ska vi även äta tårta i skolan!

at this moment, då? Naaeh, springer runt i mina nya pumps och städar! Haha. Jag går in dom, ok?! Ok.
Björn bjöd precis över mig på kaffe över MSN, men jag tror nog att det blir liiiite långt att ta sig hela vägen till Falun just nu, this second. Och dessutom hinner ju kaffet kallna! Men han kontrade med att vi kan värma på det.
Haha, smart bjorni (y)
Vore ju dessutom inte helt fel, med tanke på hur sjukt trött jag är just nu. Men städas färdigt ska det minsann göras! Och planera slutdetaljerna.

Och det ska göras NU.
Puss!

Kommentarer
Postat av: mich

ASSÅ LALI DU ÄR SÅ JÄVLA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

2009-10-07 @ 22:16:52
URL: http://michkicksass.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0