again, I step out my yard

Imorse vaknade jag av smärta.
Det var JÄTTEHEMSKT. Jag är så himla trött på allt som går fel i min kropp just nu. blö.

Jag bestämde mig för att ringa och vaknas utav Tildas skratt när jag ringde och började samtalet med att uppge mig för att vara Andrés mamma, på finska.
iiiiingen vet varför. Men kul var det.

vi fixade oss vårt fortaste, jag mötte upp henne och Jaccie på bussen, åkte till skolan, köpte kaffe MED LAKTOSFRI MJÖLK i caféterian, satte oss ute i solen och njööööt utav sensommar morgonen.
"I wanna stay here, for the rest of my days"
Det var himla mysigt och Tilda och Jacob uppdaterade mig lite om vad som hänt under helgens gång och sånt.
Vi lyssnade även på Jacobs ringsignal ett antal gånger, då det ringde konstant.
GE MIG, GE MIG, GE MIG NÅ MEEEER (8)
Hahahaha, jättekul att han faktiskt har den som ringsignal.
Henke var med lite också, och Felix med!

Skoldagen gick smoothley, jag fick lite stuff done, jag var duktig och bla bla guldstjärna på mig.

Efter skolan gick jag och Tilda till centrum och letade shoppingobjekt!
jag hittade dessvärre ingenting lockande, men imorgon fortsätter sökandet skulle jag tro! :>

nu ska jag hoppa in i duschen, för att sedan gå ut en sväng med vovven och johannis i telefon på en kvällspromenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0