throw it in the bag!

God kväll kära läsare!

Idag har jag haft en bra dag! En supermysig dag!
Och egentligen är det ingenting speciellt som har gjort den sådär bra som jag känner att den har varit, men bra har den minsann varit!
Imorse vaknade jag sjukt seg, vilket vände rätt snabbt när jag fick i mig morgonkaffet och insett att jag försovit mig en hel halvtimme och hade rätt bråttom. heh.
Jag drog på mig ett par jeans, ett oversize linne, 2 koftor, skinjackan (haha, lager på lager-tekniken..) och en gigantisk halsduk och sprang iväg till jobbet med en banan i handen! Haha, frukost (y).

Jag jobbade till 1 och gick därefter till Åhléns för att.. dam dam daaaam, SHOPPA.
Japp! Ni gissade alldeles rätt :D Haha..
Jag fick med mig lite bra-att-ha-produkter!
En nagelfil, ansiktsvatten, strumpbyxor, ett läppglans, balsamspray med olivolja och ett armband. Värt!

När jag var påväg ut ifrån Åhléns så stoppade en tjej mig som sa "HEJ! Du.. jag tänkte, du som har en "cool stil" med piercingar och töjningar, men ändå ser ut att vara rätt trendig och sådär.." Haha!
Sen frågade hon om jag kunde svara på lite frågor som dom kommer att göra ett reportage om i nästa nummret utav tidningen Solo.
Jag ställde halvmotvilligt upp, men jaja! Vad gör man inte.. Hon var ändå trevlig och sådär. Haha!

Efter det så åkte jag hem. Städade iordning lite för att sedan byta om inför första träningspasset.
Susanne hämtade mig vid 4 och sedan åkte vi till gymmet.
Vi började lite "prova på"-grejer. Jag testade lite olika masikner osv.
Sen bestämde vi oss för att ta ett pass. Det som stod på tur var "Afrikansk och reggaedans" Hahahaha!
Jag och Susanne antog utmaningen.
Jag har nog ALDRIG skrattat så mycket under ett träningspass.
Sjukt kul var det! Och jävligt intensivt. Jag shake'd my booty som aldrig förr! Hahaha.

Nu är jag iallafall hemma igen efter en intensiv dag.
Jag har precis duschat och ska nog alldeles strax sova. Jag är helt slut i kroppen.

IMORGON ÄR DET FREDAG!!!!!!!!!!!!
Det innebär för det första Jacobs födelsedag! och för det andra UTGÅNG. Heheeeeee.
Sjukt peppad! Jag ÄLSKAR fredagar. Mitt bästa <3

Först ska jag iförsej jobba. Och bli bjuden på middag i stan (hihi) och SEN är det party.
Och sen ska jag även hinna med att posta en "stulen" ögonskugga! :)

Ha det så bra så länge! Pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0