"rockin' on the dancefloor acting naughty"

Lagom sliten efter igår, sitter jag och smuttar lite på en hallon och jordgubbs smoothie.
Skulle typ behöva en massage igen. Heheeeeeeeee, fast det får jag om 2-3 veckor (y) hihi.

Igår var jag ute med Confessan + Robban och hans gäng :) Sen joinade även Martin mot slutet. Och Janne dök upp ifrån iiiiigenstans. Asvärt.
Det blev Metró och sjukt mycket drag. Det blev en massa öl och ännu mer dans.
Vi shake:ade på dansgolvet som aldrig förr, och jag vill lova att Confessan ägde HEEEEEEELA stället.

När vi precis hade kommit dit så sätter vi oss på en utav deras röda soffor.
Från andra sidan rummet får jag ögonkontakt med en tjej som sitter och STIRRAR sönder mig.
Hon ser att vi får ögonkontakt och börjar "vinka in mig". Ni vet, när man ba "KOM" och vinkar med armen mot sig.
Jag, som var förvånad över hennes hysteriska vinkningar, ställde mig upp och gick dit för att kolla vad hon ville.
När jag kommer fram säger hon "HEJ! Förlååååååt för att jag satt och stirrade. Men jag kunde inte slita blicken. DU ÄR TYP DET VACKRASTE JAG HAR SETT"
HAHA jag blev helt :$ och tackade henne tusen gånger om.
Hon fortsatte med "Herregud, du ser ut som en docka. Du har sjukt fina ögon!!!!!!"
Hehe, jah.
Jag stod kvar och pratade med henne ett tag och passade även på att beställa in lite dricka till mig och Tilda.

SENARE MEN ÄNDÅ SAMMA KVÄLL..
Stod jag och Tilda och rökte med Martin precis utanför.
Då kommer det fram en kille och frågar mig om mina töjningar. (heh.. fan den var ny..)
Vi snackar lite om piercingar, töjningar och resor. Han hade tydligen "luffat" runt i nästan hela världen.
Asballt.
Sen vänder han sig om till Tilda och halv-viskar något medans jag står och pratar med Martin.
Sen när vi kommit in igen säger Tilda "Han sa att du hade dom finaste ögonen han sett EVER. Och att han inte ville vara något äckligt krogenragg, men han ville att jag skulle hälsa att han tyckte att du var väldigt vacker."

Åh, det finns så himla snälla människor.
Smickrande.

Precis innan vi skulle gå, så springer han ikapp mig och ber om att få ge mig sitt nummer.
Johnny hette han. Tja tja Johnny. Haha.


Nu sitter jag och väntar på hund som jag ska hundvakta ikväll.
Det blir myskväll ikväll med andra ord.

hei hei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0