paparazzi

Tja tjaaaa!
Tänkte atteh, det vore väl trevligt att börja skriva här igen? :) Så att alla mina fans and haters kan uppdatera sig om det senaste skvallret om mig och mitt liv.

Vad gör jag nuförtiden då? Jag går i skolan, jobbar och jag shoppar! Jag shoppar så jäääävla mycket.
Det är helt sjukt värt! Man blir typ helt lycklig i själen varje gång man åker hem med nya kassar med snygga skor, kläder eller liknande i.
Annars så springer jag runt på söder och minglar runt på olika nattklubbar. Jag dricker fancy drinks och skakar rumpa till Akon-remixer.

Idag strosade jag runt med Henke i stan ett tag efter skolan. Vi drack sandyslatte och jag köpte en massa fingerbling!
Det tyckte jag minsann att jag förtjänade efter att ha varit hur ambitiös som helst och gjort ett JÄTTEprov för Idrott och hälsa A idag. Jag har minsann tentat av idrotten nu! Känns oerhört skönt.
Jag pluggade rätt intensivt igår, vilket resulterade i att det gick oväntat bra idag på provet. Win!
Idag träffade jag även jättesöta Björn utav en ren slump! (Efter att ha stött på Emil på centralen, av en ren slump aswell!)
Man blir så himla glad när man träffat Björn! Han är nog världens snällaste människa. Det gillar vi.

Nu har jag precis kommit hem, fått i mig lite mat och ska alldeles strax sätta igång med att färga håret och städa iordning lite här hemma.
Sen ska jag ringa Tilda och försöka styra upp helgen lite! Jacob fyller år på fredag, minsann.

Hörs! (görs....NEJ)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0