MSN

Diogenes säger (20:44):
tjabba
kalla mig heisto
jag är poet
och ganska levnadsglad
lali säger (20:44):
Hahaha! Jasså, Hej Hiesto!
Hur kommer det sig att du la till mig på MSN från.. ingenstans?
Diogenes säger (20:45):
därför det e kul med nya människor
ja e impulsiv och spontan som fan
lali säger (20:45):
:D Ja, jo. Det är det ju.
Diogenes säger (20:45):
du va rätt snygg också
lali säger (20:46):
... -.-

-----------------------------------------------------------

konsttjuven säger (21:12):
hur gåre med poeten då?  
lali säger (21:13):
Hahaha! Han undrar om han får skriva en dikt om min "vackerhet"
ye..
konsttjuven säger (21:13):
haha sa du ja?
Rosor är röda
violer är blå
konsttjuven säger (21:14):
du är söt åh hå hå
lali säger (21:14):
Hahahaha!
Är det dikt-battle på g nu?
konsttjuven säger (21:15):
Japp. Poeten is going DOWN.



Hahahaha! Msn. Jätterädd. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0