let's have some fun, this beat is sick!

Tja tjaaaa!
IDAG MINSANN! Idag är det fan min och min älskade lägenhets 1års dag. WOHOOO, GRATTIS PÅ OSS!
Det firade jag med att äta middag på en finrestaurang på Kungsholmen med Marianne och Susanne idag.
Myspys! Dom var så himla söta och hade köpt en present till mig :) Världens finaste ljusbehållare med ett stort och doftande blockljus.
Tack tack!

Annars har jag faktiskt bara tagit det superlugnt idag.
Tog ledigt ifrån jobbet imorse och flyttade mitt pass till torsdag istället!
Världens bästa chef, som jag har, sa att det gick alldeles utmärkt. Så jag somnade om och sov ett par timmar till.
Sjukt skönt!
Förutom torsdag ska jag även jobba imorgon. Det blir säkert peppat.
Och efter jobbet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ska jag fan åka och köpa älsklingarna. SÅ JÄVLA SNYGGA SKOR JAG HAR HITTAT. Dom blir fan mina imorgon. Mums.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och somna till ett avsnitt utav the O.C
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0