FREDAG på jaccies födelsedag

Godmorgon på morgonen på fredagsmorgonen och även Jaccies födelsedag! (Grattis Jacoooooob!)

Sitter och äter nesquikpuffar till frukost och vaknar till. Blööööö! Jag är så himla trött..
OCH så har jag vääärldens träningsverk. Haha! Jag har typ värk på ställen där jag inte ens visste att jag hade muskler.. (y) amazing.

Idag ska jag, alldeles strax, springa iväg till jobbet. Sen ska jag äta sushilunch med Marianne, för att sedan åka hem för att färga håret, duscha, sminka, fixa, trixa, bla, bla och dra vidare in till stan för middag och liknande. Myspys!
Efter det blir det antagligen utgång! peppat!
Vart? I don't know!
Jag borde ringa Tilda. Hon ligger säkert och sover nu, iförsej..

Well, nu måste jag sätta igång här så att jag kommer iväg till jobbet nångång!

Tja tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0