make her say

Tidigt imorse, 07.30, var jag på gång ut hemifrån. Bläh. Det var kallt, frostigt och väldigt höst-morgon.
Rätt mysigt ändå.
08.00 infann jag mig i Årsta på möte och klockan 09.00 var jag påväg till Tumba och skolan.

Efter skoldagen satte jag mig på tåget tillbaka in till stan för att möta upp Susanne på Söder.
Därifrån åkte vi och spenderade våran inbokade massagetid.
DET var typ det värdaste jag gjort på aaaaaaah hela veckan! HELT SJUKT vad skönt det var. ÅH <3
Jag vill typ böja mig och vrida och vända på mig åt alla håll och kanter! Jag är helt avslappnad och mjuk i hela kroppen.
1 timmes oljemassage krävdes det, och jag känner mig som en helt ny människa! VÄRT.

Efter massagen sprang jag en runda på götgatan. Shoppade lite. EHEE.
Köpte en sjukt snygg halsduk/scarf, En långärmad vit överdel, ett par svarta "basic" tygskor och en ny mascara.

Just nu sitter jag nyduschad och bloggar och smsar med en nygjord smoothie i handen.
Stackars Joel som kommit till Sthlm hela vägen ifrån Örnsköldsvik hade bjudit ut mig på en "öldejt" som han så fint kallade det.
Jag tackade ja till en början, men insåg snabbt att jag måste upp och jobba imorgon klockan halv 7.
Och som jag har en erfarenhet utav, så blir oftast "en drink/öl" inte bara EN drink/öl.
Med den dissen langad så har jag lovat honom dyrt och heligt att åka och hälsa på honom i Norrköping när han flyttat dit nästa helg, för ett nytt försök till en öldejt.

NU ska jag minsann strukturera upp min almanacka lite och fixa naglarna.
puh! det är inte lätt att vara tjej alla gånger, ska ni veta!
Jaja, off we go!

IMORGON SKA JAG FÖRRESTEN BÖRJA TRÄNA, EFTER JOBBET. 5 av 5.

må väl, kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0