födelsedagsutgång



Aspeppad tjej innan utgång igår.

Igår var bananas! Det var helt sjukt kul.
Intensivt som fan.

Det började med att jag mötte upp Tilda och Millan på centralen.
Sen åkte vi lite fel (y) yee, sen mötte vi upp Jacob och Elias vid universitetet.
Stackarna hade stått och väntat på oss huuur länge som helst.
Därifrån åkte vi en buss som tog oss till Jacobs och Tildas vän Kasper.
Kasper hade en massa vänner i sin lägenhet och även sin sjukt söta flickvän.
Väl framme hos Kasper förkrökade vi lite, pratade lite vapen, socialade, googlade diverse telefonnummer osv.

När vi började känna oss redo för att dra vidare, ringde vi en taxi som tog oss till Metró i Skanstull.
Det var väääääääärldens längsta kö. Och 70elva minusgrader ute. blöööö.
Men efter att ha hälsat på lite folk osv så stog vi på listan och kom därför in efter bara några minuter. Värt.
Inne på Metró träffade Robban och gänget! Robban var lika glad att se oss som vanligt. Och Mirre var lika glad i spriten.. som vanligt.

Under kvällens gång så anslöt sig även Martin, maybe, Linda, Robert Persson + vän, Keski m.fl. till sällskapet.

Mitt i allt råkar jag gå in i en kille av misstag, och när jag vänder mig om för att be om ursäkt så tittar han på mig och utbrister "Herregud, du är den sötaste tjejen jag sett. ever. eh.. Hej! Jim.. *ta fram handen* Jävlar, du är jättesnygg."
Hahaha! Jättekonstig. Jättegulligt. Blabla.
Sen kom hans vän och skulle kolla läget om vad det var för random brud hans vän hade fastnat vid mitt i gången.
När jag hälsar på honom också så sägar han "Hette du Lali? Oj, vilket otroligt vackert namn."
HAHA. Helt sinnes.
Jaja, snälla var dom iallafall och även dom anslöt sig till vårt bord sen :)

Runt 3 tiden var det hemgångs-dags.
Saker dröjde lite och vi stod ute i 70elva minusgrader jättelänge. Jag har nog aldrig frysit så mycket. Inte på.. så länge jag kan minnas iallafall. GOSH.

När alla var redo att ta sig hemåt så ringde vi en taxi som körde hem oss.

Otroligt värd kväll.

Vi kom hem halv 5, klockan 10 imorse ringde klockan. Jobbdags..
Japp. Jag gick upp 10 imorse. Helt sjukt bakis, skakis och utmattad.
Efter 2 koppar kaffe och lite snabbsminkning stack jag iväg.

Efter att jag kommit hem och resten utav kvällen har jag ägnat mig åt att mysa och vila.
Behövligt, vill jag lova.

NU ska jag dricka te och kolla på The O.C.
Jag fryser jättemycket. BLÄ.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0