all these things that i've done

Imorse vaknade jag av att telefonen ringde. Det första jag hörde när jag svarade var: "LOOOOOOOOOOOL!!! DU HAR FÖRSOVIT DIG :D"
Det var Tilda, ofc..
Jag rusade upp mitt fortaste och satte igång med plattandet utav håret. Drog på mig lite kläder, lite smink och var iväg hemifrån redan efter 45 min. WIN.

När jag kom ut var det den PREFEKTA höstdagen. Lagom kyligt, mysigt soligt och friskt i luften.
JAG. ÄLSKAR. HÖSTEN.
Med den största halsduken i världshistorian satte jag mig på tåget och åkte till skolan.
Skolan gick (y) och jag och Tilda bestämde oss för att fira kanelbullens-dag i efterskott på lunchen.
Vi köpte kanelbullar stora som hela mitt ansikte HAHA och satt ute och fikade med kaffe och kanelbulle. Mys.
Sen joinade Henke också. Mysmys.

När vi satt där och fikade och pratade om helgen, firrar, roliga sms, och gulliga pojkar som gör gulliga saker, så kom jag på mitt i allt att, jag är så jääääävla trött på touchscreen.
Haha, vet ni hur jobbigt det är att skriva sms med touchscreen? JÄTTE. JOBBIGT.
Jag kan inte skriva snabbt, den trycker på 70 knappar samtidigt och blöööö, ja! you name it.
Och jag som skriver så himla mycket sms om dagarna behöver en mobil som går att skriva med.
Såatteh, jag blinkade med mina sötaste ögon mot Henke och eh... I made him trade me )_
Så nu har jag ÄNTLIGEN en skitsnygg mobil som går att skriva med. Win.
Sony ericsson <3

Efter skolan trallade jag iväg till tåget. Åkte iväg till älvsjö där jag blev hämtad.
Vi åkte och handlade och nuuuuuuu är jag hemma.
Jag fryser. Jag ska nog dricka te. JAAA! det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0