söndag och äntligen frisk

God morgon! (hehe..)
Idag mår jag ÄNTLIGEN bättre!
Jag har, som några utav mina vänner vet, legat sjuk hela helgen pga biverkningar ifrån torsdagens vaccin.
Japp, jag har vaccinerat mig emot svininfluensan. Mest för att jag var "tvungen"..
Jag, som har ett rätt knasigt hjärta, ingår i riskgruppen, så.. ja..
Men men! förutom att det gjorde ont att ta sprutan och jag låg hemma med 39 graders feber hela helgen, så var det totalvärt det (y) heh..

Idag är det iallafall söndag och jag är pigg och feberfri. Hur skönt som helst!
Jag ska alldeles snart sätta igång med att föna håret och välja kläder efter att precis ha duschat, sen så sticker jag iväg till pappsen och firar farsdag med en middag hemma hos honom. Supermys!

Idag har jag på mig en grå kortärmad kofta som jag fick hem i brevlådan häromveckan.
Såg att Blake Lively hade den på en bild, och har letat som en galning efter den.
Tillslut hittade jag den och nu är den min min MIN och jag älskar den verkligen.

Den ser ut såhär:


Nu ska jag sätta igång här så att jag kommer iväg någongång..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0