run this town

jag beställde precis en massa kläder för pengar jag egentligen inte alls har.
i love my life.
det fanns så himla mycket fina kläder och jag började med att "fönstershoppa" på internet lite.
ni vet, när man typ lägger i en massaaaa kläder man vill ha och tillslut ändå klickar ner hela rutan när man inser att man faktiskt inte har råd.
meneh, nu så.. satt jag där med en massa kläder i "kassan" och.. hehe så övertalade jag mig själv att jag faktiskt förtjänade alla dom fina kläderna och så.. tryckte jag på "nästa" och sedan "klar".
yeah, så kan det gå.
nu kan väl någon vara jetesnäll och typ, langa över 2000:- på mitt konto? näe? nehe.. det sög ju.
äsch, det löser sig väl så småningom :D

anledningen till att jag tyckte att jag förtjänar en massa nya fina kläder är att jag varit JÄTTEduktig i skolan, hela veckan! :>
jag har varit där alla dagar och gått upp i tid och kommit i tid! jag har varit på alla lektioner och faktiskt fått en del saker gjorda.
hurray för lali!

imorse när jag anlände till skolan välkomnades jag med ett "hej hjärtat, fan vad snygg du är!"
hahaha tobbe<3
sånt gör en glad.
runt 1 kom Emil till min skola också.
han satt och chilla med oss, vi drack kaffe, sen hängde han med på min sista lektion.
jag blev tillfrågad att börja i skolkören idag, också!
haha, seriös och ambitiös.
jag tackade ja!
jag ska dit nästa vecka och kolla läget lite. Se om det är något för mig.

efter skolan chillade vi med Henke ett tag.
Dom var dumma mot mig, som vanligt, och vi åt feta ost! hahaha! mysit.

Nu ska jag sätta igång med att sy lite grejer.
bl.a. ett par jeans jag köpte igår som ska sys in till jättestuprör.
sen ska jag packa ihop mina grejer, vänta på att Peter kommer hem, sen åka heeeeeeem.

Imorgon börjar jag jobba! ser lite fram emot det, faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0