hi5

imorse gick jag upp klockan 7, i tid, jag åt frukost, jag drog på mig kläder, jag stack iväg till jobbet, jag var i tid till jobbet, jag jobbade hela dagen, jag gillade det.
i love my life.

imorse pratade jag med johanna också. hon var på arlanda!!! so close, but yet so far away. Hahaha.
hon hade åkt 03.00 ifrån Mora för att hinna med planet till Grekland klockan 09.10.
hon var nervös, jag var nervös.
det var oerhört skönt att höra hennes röst first thing in the morning.
jag saknar henne så himla mycket.
Nu är hon i Grekland. Hon är i Grekland och är stört modig och stark. beundransvärt.
Jag önskar dig all lycka i hela världen, älskling. Vi ses snart igen. stay true and stay sannasa <3

Efter jobbet stack jag hem. Väntade på Emil och hm.. väntade på Emil! haha.
Jag mötte honom vid tunnelbanan och vi gick för att köpa cigg, juice och skvallertidning. Hehe.
underbart.
Vi satt ute i solen och chillade i några timmar.
Sen kom Susanne och började härja i min lägenhet! haha hon kom med en ny "garderob/världens största spegel" till mig.
YEEEEEE! glad tjej.
det resulterade i att jag vart tvungen att flytta om lite här i min lilla lägenhet.
det vidareresulterade i att jag möblerade om helt och håller, slängde ut möbler, rensade igenom alla lådor och garderober och slängde SJUKT mycket grejer.

förändringar, nystart.
och imorgon är det fredag.
sjukt nice.

nu, sovdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0