easy like a sunday morning

imorgon är det måndag, vilket innebär ny skol & jobbvecka.
jag är rätt taggad, actually.

idag var det söndag.
Jag har somsagt hunnit med en IKEArunda.
Sen så har jag varit på långprommis med hunden, slöat i Francos säng hela kvällen och tittat på massa TV med honom, hjälpt/sällskapat mami när hon gjorde björnbär och hallon pajer (som förövrigt var sjukt goda heheee) och haft fruktansvärt ont i magen.
jag har det fortfarande och waaaaaah jag vill typ dö snart. seriöst!!! det gör jätteont..
mamma föreslog akuten, jag tackade dock nej med tanke på tidigare erfarenheter utav att sitta och ruttna i väntrummet halva natten. jag orkar helt enkelt inte det, och imorgon vill jag vara utvilad och redo för skolan.
Men jag lovade henne att (lite motvilligt..) bli hämtad efter skolan och åka dit om det fortsätter imorgon.
jaja, vi får hoppas att det ger sig lite under nattens gång.
vilket jag iförsej inte har allt för stora förhoppningar om, eftersom att detta pågått nonstop ett tag nu..
blö.

jaja, enough whine.
nu ska jag hoppa in i duschen, göra iordning te och klicka igång nån film eller nån schön serie jag kan slötitta på innan jag somnar.
eller blir det av att hitta en ny bok att börja läsa? vore något, alltså.

jag måste förresten komma på något att ha på mig imorgon också.
VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0