battlekat

igår var helt sjukt bra
fint sällskap osv
jag kom dit med 400:- att spendera, jag gick hem med 405:-.. (vart fick jag 5an ifrån..?)
ibland är det rätt jävla fint att vara bryd. heh.

okänd kille kom fram till mig ifrån folkmassan kort efter att vi hade kommit.
- Hej! ursäkta om jag stör.. men, är det inte du som är Lali..?
- oj! haha, jo.. jag heter Lali! och nu blev jag helt sjukt nyfiken på hur det kommer sig att du vet det.
- nä, jag bara vet det. typ. Hehe! du har bilddagbok och sådär va?
- åh. nej..
- hahaha nä! men ta det inte som något negativt. Du ser bra ut.
- hahaha, tack så mycket!
- du var på P&L va?
- jo.. det var jag. det här börjar nästan bli lite läskigt.. haha!
- hahaha jag ber om ursäkt! jag såg dig på Bring me the horizon. Jag vågade dock inte gå fram till dig då. Så jag kände att ikväll var lite "now or never"-chansen.
- haha! gulligt. vad hette du, förresten?
- oj, Joel! och nu måste jag springa vidare. Ha en trevlig kväll, Lali!

människor these days alltså.. dom är bra konstiga.

Sjukt trevligt hade jag det iallafall.
tråkigt nog så slutade kvällen lite illa, men jag är lika nöjd för det.

blev dock lite dålig stämmning när mamma förvånat undrade vad jag hade gjort med min underläpp, som var 5gånger större än vanligt..
den uppmärksamheten flyttades dock helt och hållet över till min kära storebror när han kom hem imorse, med utslagna piercingar och en läpp som skulle få Olinda ifrån paradise hotell att bli avundsjuk.
hans svar till mammas "herregud Franco!!!! när ska du sluta att härja runt som du gör? se hur du ser ut!!" vart "äsch, morsan! du vet, brudar diggar fylliga läppar ;)"

Stackars lilla mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0