hold your pretty horses, i'll be there in a minute!

Haha, jag vet inte riktigt vad jag ska säga!
Time changes and best friends become strangers.
well well :>

har tänkt rätt mycket på beskedet jag fick imorse.
för att citera min storebror så verkar det som om jag har "dragit nitlotten i livet".
blö.. jaja. vad gör man?
man gör det bästa utav situationen, typ.
om 3 veckor ligger jag med slangar ner i halsen WÖÖÖÖ hur fan gör man "det bästa utav situationen" då?
Haha, inte en chans i världen att dom kommer att få trycka ner slangar i halsen på mig :( hjelp.
det blir nersövningen 2k9 helst.

annars då?
imorgon startar som sagt vardagslivet igång.
ska nästan bli lite skönt (haha, jag kommer SÅ ångra det här sen..)
först lunchmöte, sen möte i skolan!
hmpf, jag borde köpa en ny almenacka. (stavas det så..? antagligen inte. heh.)
ikväll ska jag iallafall myza med storebror :> vi ska catch up med senaste skvallret och gadda mig.
men föööörst ska jag catch up med bebis på en långpromenad!
miss her like CRAZY. helt galet :<

påtal om ingenting fick jag ett ganska roligt sms idag hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0