hell yahh!

FREDAG! äntligen äntligen fredag.
Idag är det första gången på väldigt länge jag känner att det verkligen är helg nu.
Jag har varit duktig _hela_ veckan. Varit i skolan och på jobbet som det ska.
Det känns helt underbart och jag peppar helgen och fredagen som aldrig förr.

Just nu sitter jag i Tumba. Har precis ätit middag och ska alldeles strax börja fixa iordning mig.
Jag sitter på en stationär dator och skriver detta. Haha! "oldschool".
Men det är chill! jag gillar hur fingrarna flödar över ett sånt här tangentbord. Det smattrar rätt fint. 



varsågod, få er ett gott skratt.

Nu ska jag sätta igång, sen blir det stan och utgång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid lika gamla grejer!

2009-08-29 @ 17:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0