straighten up, little soldier

imorse gick jag upp i spöregn. och då snackar vi SPÖregn. inge smådugg här inte.
fast det var nästan lite mysigt.
fick frukost på sängen, som vanligt. (gosh, jag börjar nästan bli lite bortskämd..) gosade lite och gick sedan upp på riktigt.
jag slängde iväg ett sms och började göra mig redo för dagens planer.
innan jag sprang iväg till tåget fastnade jag vid bokhyllorna och plockade ut en bok eftersom att jag läste ut min igår.
det blev "rävungen". jag har läst en bit in i boken och so far SO good.

det blev iallafall av att glida in mot stan iallafall. Väl framme mötte jag upp mr. hängläpp och gled vidare för att hooka en sandyskaffe.
vi chillade mest runt i stan hela dagen. sprang förbi kungsan gjorde vi också där ung08 var igång som aldrig förr.
dagens kids är fan skrämmande.. partille-johnnys all over the place. bah! är rädd.
Vi träffade lillSimon också av en ren slump! sjukt nice att träffa honom igen. har inte sett den killen på säkert ett halvår.
vi satt och chillade ett tag och bestämde tillslut att vi ska hooka party snart, sen gick vi vidare.
jag och m/e bestämde oss för att dra igång storshoppingen och sagt och gjort, så shoppade vi upp lite slantar. hehe.
sen spenderade vi sista kvällstimmarna åt att sitta i en park på söder och chillade och snackade om allt ifrån vad livet har att erbjuda till...frukter! haha.

haha, joooooo förresten! jag har färgat om håret.
wö! det här med rött hår, alltså. en hel jävla vetenskap.
Just nu är det iallafall mörkrött. kopparrött kanske? rubinrött med lite bruna inslag? haha i honestly don't know, men det ser iallafall exakt ut såhär;

lite rödare kanske.. men ja..

SÅ LIGGER DET TILL MINA KÄRA VÄNNER.
och nu ska jag fortsätta läsa, minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0