nan, you're a window shopper!

idag stapplade jag mig upp rätt motvilligt redan vid 9. blö! det här med att gå upp tidigt är inte min grej och kommer aldrig att vara heller.
men det är väl bara att ta sig i kragen och ta sig upp, efter många löften om en förbättring i skolan i år.

efter att ha fått frukost på sängen så började jag väl så småningom fixa mig lite.
jag var vääääärsta snabb! det tog mig 20 min att fixa allt. (trotts att jag blev sönderbombad av jävla dennis på sms hehe.......)
MEN JAG VAR VÄRSTA SNABB ÄNDÅ HALLÅ!!!

sen stack jag ner till skolan, hade möte och mötte sedan upp Henke ute vid rökbänkarna.
sen joinade även Felix, Micke och Filip :> vi satt och kedjerökte och myste i solen ett tag, sen bestämde jag mig för att dra vidare in till stan för att möta upp Emil.
seeeen shoppade jag sönder mig hihi jag slösade pengar som aldrig förr och var även nöjdare än aldrig förr.
efter shoppingen stack vi till fontänparken med varsin frappe från wayne's coffe och satt och chillade.
vi snackade om precis allt och planerade lite höst osv. Värt!
sen fortsatte vi vårt shoppande som tillslut mest bara blev fönstershopping.
jag slösade liiiiite mer pengar, men ja. vi tittade mest runt i hopp om att hitta någon extraordinärt. men icke.

senare men ändå samma dag så åkte jag hem till mami.
på vägen hem, på tåget, så blev jag hungrig för FÖRSTA GÅNGEN på säkert.. 2-3 månader! amazing.
jag åt en halv macka när jag väl var framme hos mamma, sen fick jag jeteont i magen så då var det partyt over. heh.

sen kom mami hem och vi gick promenadis med hunden och snackade om same old, same old. livet. haha.
jag kommer att sakna dessa långa kvällspromenader när jag åker hem igen, vilket blir imorgon.

sweet home Lalibama, here i come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0