missing

sjuuuuuuukt irriterad.
okej, jag är ändå rätt schysst med hela "kommer du till sthlm och inte har någonstans att sova? well, sov hos mig! jag bor ju ändå ensam, liksom"-grejen.
MEN
det är sjukt jävla tråkigt när jag nu har upptäckt att ett TREDJE plagg fattas i min garderob.
det börjar bli lite störande, då jag faktiskt har vänt upp och ner, i princip, på lägenheten för att hitta dessa plagg.
hmpf.
en svart cardigan är "borta", ett par jeans är "borta" och nu upptäckte jag mycket besviket att mitt älskade magneto-linne är... "borta".
Jag är mycket väl medveten om att folk som haft vägarna förbi nu under sommaren har frågat om dom får låna något ur min garderob för dagen/kvällen och mitt svar har alltid varit "javisst, ta vad du vill :D jag har garderoben full med kläder! kolla om du hittar något du vill ha!"
ganska synd att man slutligen ska behöva bli av med kläder :( speciellt när jag bara har haft vänner och vännersvänner här..
jaja, blä på det.
mest ledsen är jag över linnet. det tyckte jag väldigt mycket om.

och om du nu mot förmodan skulle läsa detta och inse att "juste, jag har ju det plagget och jag råkade få med mig det hem", så tveka inteeeeeeeee med att ge tillbaka det asap. hehe.
för jag menar, sånt händer ju.

nåväl, nog om det.
nu ska jag packa upp mina sista kläder och dricka upp mitt te för att sedan kunna lägga mig och sovaaaaaa.
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0