du vet vad som gäller, eller?

med världens finaste väder på andra sidan fönstret vaknade jag upp.
rullade över till en skuggsida utav sängen, men lyckades inte somna om.
rullade tillbaka till solsidan. det var varmt och mysigt.
goda dagars magi.

det blev kaffe och en halv macka till frukost.
nu blir det dusch, sen blir det shopping med mami.
sen har jag en date med stockholms bakgator ikväll.

och imorgon, då blir det av att åka till sjukhuset.
kvart i 10 ska jag infinna mig där. blö. jag är lite nervös, men det kommer säkert att gå bra.
sms me up? håll mig sällskap i det läskiga väntrummet?
släng iväg lite trygghet i ett sms, äru snäll?

NU BLIRE DUSCH!
tills vidare, lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0