dream beautiful, wake up and stay true

är rastlös.
eller.. jag är in a sunday mood, liksom.
man blir alltid rastlös på söndagar. för det finns ingenting att hitta på, riktigt.
och även om det skulle finnas något storartat på gång så skulle man nog ändå inte orka.
så det slutar iallafall med att ligger och är rastlös och klickar runt på internet i hopp om att hitta något intressant och kanske till och med häpnandsväckande?
bara en lten reaktion, plz?
Haha, ähhh! ikväll blire prommis med beby johannis iallafallll :> ser fram emot det. det blir en cigg på bänken outside och en jävla massa skvaller hehe girly..

Haha idag när jag hade vart ute med Oliver och Max och lekt i lekparken, så träffade vi en dude med blindkäpp.
Oliver stannade upp framför honom och tittade jätteförundrat på honom och ba "Men.. Lali.. han är ju inte alls blind? han har ju öppna ögon.....?"
hahaha så sjukt söt.

nu ska jag fortsätta gosa med min nyfunna vän, kissekatten och hitta nått skitprogram på MTV att titta på :>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0