ärligt talat, det var skönt med ett dåligt svar

hände mig världens konstigaste grej tidigare idag.
jätteknasigt, verkligen..

idag har det varit söndag (det var ett jävla gnäll om söndagar här, tycker jag..)
MEN JA det var söndag och jag har inte gjort ett skit.
jag har på sin höjd varit på promenad med mami och hunden.
hunden, som förövrigt sprang rakt in i en kohage och fastnade i elstängslet, ligger nu och trycker mot mina ben och sover. och dregglar.
och nej.. han är inte död. jag  har kollat.
annars då?
näh, jag har mest legat och slöat i sängen och tittat på diverse serier och klickat runt på diverse internetsidor (nej, jag har inte hittat något intressant denna gång heller. same old, same old..)
jag har druckit 30liter vatten, jag har gosat med katten, jag har smsat en massa onödiga sms fram och tillbaka, jag har gjort ett par kullerbyttor i min säng, jag har haft halvslöa msnkonversationer, jag har byggt en koja i min säng med Oliver, jag har.... laddat inför skolveckan som börjar imorgon. HA-HA! Där ljög jag till det lite! Laddat inför någon skolvecka har jag då inte gjort. Men det ska jag göra nu.. Vart är min kalender och varför uppdateras aldrig "dagens djur" längre?

idag har det varit jättesöndag och nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0